Volgers

zondag 5 mei 2013

Wat een heerlijk dag............

Wat is het LEKKER buiten,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,genieten en dat heb ik ook gedaan, mijn afvalrace is geweldig van start gegaan, dat kun je vinden in mijn andere blog ik heb bovenaan een linkje geplaatst
Verder heerlijk buiten zitten haken, hanging basket vulling, er zijn er al een paar af als ze morgen hangen zal ik ze showen, ook gaat er nog een naar de winnaar van 260 volgers
De voorspellingen van het weer voor deze week zijn geweldig, dus dat wordt genieten met een grote GGGG
Al mijn volgers dank voor jullie bezoekje en ik vind het leuk om je berichtje te lezen,dat doet me enorm plezier!!!!!!!!!!!11

13 opmerkingen:

Ineke zei

Ben net je volger geworden, je blog ziet er zo gezellig uit!
Groetjes, Ineke

jokiedebeer zei

Het was inderdaad een heerlijke dag ik heb er ook zo van genoten
groetjes joke

Angélique zei

Heerlijk zo'n dagje, doe je goed!

janieworkum zei

Het was heerlijk buiten , heb lekker in de tuin gelegen
groetjes Janie

Metsmaakgehaakt zei

Ja het was inderdaad een heerlijke dag en succes met afvallen!!

Es zei

heerlijk die zon en verder ben ik reuze benieuwd naar je hanging baskets....
X Es

creama zei

Het was echt een heerlijke dag. En wat een super resultaat! Dat geeft vertrouwen! Ik kan op je ander blog niet reageren als op deze. Ik moet dan eerst een hele google+ vragenlijst door?
groeten Cream@

Moos zei

Zo een dag kan alleen maar voor positieve energie zorgen meis :-)

Nicole zei

Ik vind het zo leuk dat je die vullingen zelf maakt! Ik heb ook met sisal gehaakt maar dan voor zoiets voor onder de douche, voor een perzikenzacht huidje haha!

Anoniem zei

joe go girl ☺ je bent gewoon een Topper met een grote T

liefs jenneke

* Haakjuffie * zei

Wat een geniet weer he , zaaaalig !

Unknown zei

Heerlijk & goed bezig tineke !

xxx
Ellen

Hobbyrita zei

Eigenlijk zouden we met zijn allen in het zonnetje moeten gaan zitten als ze al eens schijnt, maar je moet het kunnen zonder je schuldig te voelen. Moeilijk soms, ook al ben ik alleen thuis :) en is mijn man werken, er is altijd wat te doen!
Groetjes, rita.

Powered By Blogger